Seksualterapi

Pia Strucks Credo

Posted on: 30, oktober 2008

Pia Strucks Credo:
Jeg tror på, at vi har vores kønsdrift fra vi undfanges og frem til den dag vi dør!
Jeg tror på vi udvikler og forandrer os på vores seksualitet gennem hele vores liv.
Jeg tror på at seksualiteten er vores livskvalitets-bringer nr. 1.
Jeg tror på at vores seksualitet udtrykker sig på en million-millard måder i vores daglige kropslige, indre og ydre liv.
Jeg tror på menneskelig og seksuel mangfoldighed. At normaliteten består af en masse minoriteter.
Jeg tror på at jo mere vi er tro mod vores seksuelle variations-ønsker – i de mængder vi ønsker os – jo mere er vi harmoniske og sympatiske at omgås på gaden, i arbejdslivet og i vores sameksistens i samfundet.
Jo mere får vi et kærligt samfund!
Det er det, jeg ønsker mig!
Seksuelt tilfredsstillede harmoniske mennesker – og et rart samfund at være til i!

Hjertevarme fra
Pia Struck

Skriv et svar

